A może by tak ..



Weź mnie za rękę i zaprowadź nad krawędź, stój tam ze mną, aż się zmęczę i spadnę. 





Hej kochani ! Jak tam masze nastroje. ? Mój był dobry, ale juz nie jest. Czy mówiłam wam, że cieszą mnie nawet małe zakupy takie jak książki do szkoły. ? No i właśnie dzięki tym zakupom mój humor był dobry, ale że potem napisał mój chłopak jak zawsze zdenerwowany, to mój wskaźnik szczęścia spadł prawie z Mount Everest. Zastanawiam się czy z nim nie zerwać, ale za każdym razem jak o tym pomyślę robi mi się go żal. Dziwne uczucie. Od kilku dni nie rozmawiamy ze sobą tylko się kłócimy. Co byście zrobili na moim miejscu. ?

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. nie bądz z nim z litości.. Tym będziesz go krzywdziła jeszcze bardziej. Takie jest mije zdanie a zrób jak będziesz uważała :)

    mój humor calkiem dobry, chociaż przykro, że wakacje się kończą..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne... Może z nim o tym porozmawiaj, albo coś. Ciągłe kłótnie nie są dobre. Wiem sama z doświadczenia.
    A wracając do bloga, to jest cudny. Kocham go...<33
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com
    Lofciam...<33

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z glomseme: nie badz z nim z litosci. powinnas zrobic tak jak uwazasz. jesli nie mozes z nim wytrzymac to zrobcie sobie przerwe to napewno wam dobrze zrobi. naprawde. wiem co mowie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbyt mało o Tobie/Was wiem, żeby w tej kwestii doradzać. Porozmawiajcie. Powiedz Mu co Ci się nie podoba ... Decyzja o rostaniu musi być Twoja, nie sugeruj się komentarzami, tym co mówią koleżanki, ... ale też nie pozostawaj w związku tylko dlatego, że żal Ci Go.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przede wszystkim bym z nim szczerze porozmawiała. O wszystkim... jeżeli on ciebie naprawdę kocha zmieni się dla ciebie i będzie dobrze, a jeżeli nie, to to chyba nie ma sensu...
    ( i mam też taką małą uwagę, ponieważ zawsze jak napiszesz jakiś post potem mam problem z jego odczytaniem bo jest napisany małą czcionką. Mogłabyś trochę ją powiększyć, na pewno milej i szybciej by się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej super blog obseruje i licze na to samo http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :)
    http://miss-sasia.blogspot.com/2012/08/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  8. porozmawiałabym , wyjaśniła pare spraw , zastanowiła się głęboko , czy go kocham czy może raczej nie , czy jest sens dalej to ciągnąć . :)
    obserwuje i zapraszam :> http://tothers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z osobami nade mną. To twoja decyzja, ale pamiętaj, że twoje szczęście też się liczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Porozmawiaj z nim najpierw, a potem powinno się wyjaśnić czy to ma sens.
    Mam nadzieję że się ułoży wszystko dobrze (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie umiem doradzac w takich sprawach ale rozmowa jest dobra na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze muszę trochę naprostować to co napisałam, że odnosi się to tylko do Was kiedy Ty nie czujesz do niego nic więcej.. Bo jeżeli go kochasz to nie zostawiaj go, tylko walcz o ten związek. Jednak kiefy czyałam Twój post to miałam takie wrażenie (może mylne?), że nie za bardzo chcesz o to walczyć.

    zrób jak Ci mówi serce.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepszym rozwiązaniem jest szczera rozmowa w cztery oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musicie porozmawiać tak na spokojnie, a nie się kłócić, bo wiadomo, że to do niczego nie prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do obserwowania! http://forestassociates.blogspot.com/

    XOXO
    fox

    OdpowiedzUsuń
  17. musisz z nim porozmawiać i wszystko wyjaśnić :))
    zapraszam http://summer-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. może zróbcie sobie małą przerwę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytań.
    Czy go kochasz?
    Czy potrafisz, żyć bez niego?
    I czy on potrafi żyć bez ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogadaj z nim i jak nic do niego nie czujesz to zerwij z nim zapraszam na mojego bloga
    www.love-me4-ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam podobnie...no i może teraz będzie lepiej -.- '
    Daj mu ostatnią szansę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Just admiring your work and wondering how you managed this blog so well. It’s so remarkable that I can't afford to not go through this valuable information whenever I surf the internet!

    OdpowiedzUsuń

Back
to top