W jednorazowej scenerii, bez żadnych zbędnych fanaberii, bez histerii.

 

lubię iść późnym wieczorem przez miasto, ze słuchawkami w uszach ignorować otaczający świat. nie słyszeć samochodów, krzyków ludzi, przekleństw zza przystanku, szumu wiatru. chociaż to tak cholernie głupie, podświadomie wyobrażam sobie, że jestem częścią tej muzyki, a ona jest mną. nikt nie jest mi wtedy potrzebny, za nikim nie tęsknię, do nikogo nie idę. patrząc w niebo lub prosto przed siebie, nie czuję nic poza może cieniem smutku i przygnębienia, czasem buntu. nic z tym nie robię, jedynie tak intensywnie wczuwam się w słowa, że nie zauważam jak zaczyna padać deszcz. aż w końcu moja droga się kończy, przekraczam bramę podwórka i chociaż ani razu nie pomyślałam o tobie - wiem, że jedyne co mogę robić to wspominać i zastanawiać się co by było gdyby..



Przepraszam was za te tandetne teksty, ale ostatnio mam brak weny do pisania czegoś sensownego .. Wszystko mnie denerwuje, nawet moje włosy, które zapuszczam już od roku. Chyba je obetnę.. Jak myślicie krótkie fryzury są sexy. ? 


CONVERSATION

30 komentarze:

  1. a ja właśnie lubię czytać te teksty :)
    włosy krótkie są ok, ale trzeba je dobrze układać. Ja mam teraz do dupy-dosłownie i w przenośni, i jutro idę je ściąć do łopatek ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje teksty sa fajnie , a akurat ten bardzo mi się podoba (;

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tak samo . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi podoba się akurat to :)
    Hmm to zależy jakie masz włosy ;p
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię czasem pójść gdzieś z słuchawkami, no ale niestety zgubiłam słuchawki ;c nie obcinaj włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super tekst mam tak samo jak napisalas wyzej;p
    nie obcinaj wlosow! dlugie sa super ja sama hoduje ale mi nie wyszlo bo mam bardzo poniszczone i musze niedlugo sciac:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz zniszczone to najlepiej zetnij z 5 cm i nakładaj odżywkę po myciu, też tak kiedyś miałam i pomogło. Nie dość że nie będą się już tak niszczyć to będą się lepiej układać i ładniej wyglądać ;D

      Usuń
    2. jedwab na końcówki najlepiej, tylko nie za dużo bo włosy będą tłuste :D

      Usuń
  7. Świetnie! Bardzo zadbany i oryginalny blog;) Będę tu wpadać. Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten stan, kiedy idę przez miasto ze słuchawkami w uszach! ahh :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga, jest taki ,,prawdziwy".
    Pewnie i tak zrobisz tak jak będziesz chciała, ale nie obcinaj włosów, później naprawdę może Ci ich być szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  10. krótkie fryzury jak i długie są sexy tylko zależy, które bardziej pasują do danej osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio dużo dziewczyn ścina włosy. :) Według mnie niektórym jest naprawdę wtedy ładnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE OBCINAJ WŁOSÓW. też ostatnio coś mnie naszło żeby z długości prawie do pasa obciąć do ramion. wszyscy mi odradzali i dobrze, długie włosy są piękne i dziewczęce! (nie mówię że krótkie takie nie są, ale po prostu mam taki gust :D)

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam uwielbiam czytać twoje teksty. Są prawdziwe ;)
    A ja niestety zgubiłam słuchawki ;c
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dagsonik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja obcięłam włosy i jestem bardzo zadowolona pomimo tego, że też bardzo zależało mi żeby zapuścić ! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ... jeśli wolno, dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. normalnie niesamowity tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, ciekawie tu masz ;))

    Obserwuję i liczę na to samo: http://www.bloglovin.com/blog/3945691/take-a-break

    Pozdrawiam: www.takeabreakk.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog :)
    zapuszczaj dalej, długie włosy są najlepsze *.*
    obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. to co napisałaś nie jest tandetne :o

    OdpowiedzUsuń
  20. To co piszesz nie jest tandetne.:) ja lubię czytać akie wpisy.:)
    A krótkie fryzury zależy jak są obcięte i czy komuś pasują.:) Ale nawet krótka fryzura może byś sexy.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To, jak dla mnie, jest świetne. Wyraża prawdziwe uczucia;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie piszesz :) pomyślałam, żeby Ci to napisać jeszcze za nim doszłam do zdania o "tandetnym" :)

    Co do fryzury, nie mam pojęcia jak wyglądasz, ale jak postanowiłaś zapuścić włosy to jeszcze trochę powalcz :) Jak już będziesz miała takie długie włosy jak chciałaś, to wtedy zdecydujesz czy ściąć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię czytać co piszesz... :)
    zapraszam też do mnie :) www.just7breathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Back
to top